Bismillahirrahmanirrahim 

)';

entri kali nei ditujukan kepada 
mereka-mereka
yang kata saya penipu or mne-mne 
yang mendapat layanan burOk dari saya semasa saya sakit .

First to nini : i'm sorry sangat-sangat-sangat mcik , cz da buad kaw anggap saya as penipu .
tade maksud pn nak buad cmtueh 
butt saya betul-betul sakitt .
pls blieve me =.=
sedihh siott ak bila dapat text msg from kaw smlm 
rase nak ngs jerr taw .
tapi , salah saya cz btahu kaw y saya sakit uhh last minit .
nini , sorry k .
jn mrh lgg .
tade niat nak buad kaw cm2 . 
betull :|
tak tipuu pn ..
maafkan saya k . 
u r da best i ever had ;)
[betul ke 2 ?]

secondly to DIA : sorry rr , emm . layanan sms pn sgt burOk sekali .
saya bukan taknak ambk kesah pasal kaw lagi 
butt keadaan saya time tu sangat lah tidak mengizinkan untuk saya 
layan kaw dgn baiknya
sorry lh yahh 
bukan sengaja pn
so , tlg lh paham k 
kalau taknak paham sudah
tak pksa pn 
=,=

sekian ..


No comments: