Another Love Story :)

Salam Wbt,


Silaa sediakan baldi dan muntah laju-laju,
bila korang baca tajuk entri aku kali nie.
HAHA
Aku buat entri pasal Love love dan love lagi.
Nie lah aku paling benci but aku terpaksa akui
yang aku Minat ramai orang dan cuma
Suka seseorang :) Beza k?
Bagi aku ianya beza. Korang nak minat beratus-ratus orang pun takpe.
Tapi, kalau suka tuh sorang mana cukup sorang cukup lah k?
Siyesly, benda alah nie lah buat aku nangis, marah dan mood tak menentu kekadang.
Huh, aku paling rimas lahh.
Yup, aku minat orang memang ramai. Minat je k?
Suka just sorang jee.
Untung lah kan?
HAHA

But bila sakit hati pasal benda alah nie,
Huh. Tak tahan derr, plus bila dia guna ayatul mencarut.

"kau nie... $%$^&% betul.."

"#%$^"

Boleh blahh sambila naik skuterr lah derr.
Kau ingat aku apa.
Bila suka cam-cam kau kata kan.

"Siti...mamat sayang siti.."

"Forever together.."

Bila dah benci, mula lahh ayatul kau kan kan kan?
Nasib kau memang baik, dapat girl-friend yang sopan dan berhemah cm aku.
Kalau kau dapat yang cm singa?
Sumpah derr, belum pape kau dah kena telan!
But, janganlah hambek kesempatan atas 'kebaikkan' akuu.
Aku ada hati cam kau. Dan aku nie mudah nangis!


Maybe kau senang lahh sekarang dengan ayatul pawehhh kau tuh
Boleh kata bukan-bukan kat aku. But sampai bila?
Pompuan bukan hati batu lah incekk oiiii~
Yang kau senang nak bagi ayatul mencarut dan minta maaf dengan semudahnya.

Yup, Cinta and mencintai memang best.
Aku nak muntah dengan ayat nei! hahaha.

HAHA, aku rasa taknak teruskan lah tulis benda nie.
Aku nak ter-mun-tah bila cakap benda nei.
HAHA.

So, konklusinya..
Cintailah yang mencintai. Jujur & Setia k?
Tolong lahh cepat habisss. hahaha
Hormat dan menghormati.
Sayang and menyayangi. 
HAHA.

And yang ter-last sebelum aku nak ter-mun-tah :
Aku memang susah nak Suka kat orang.
So, janganlah nak sia-sia kan bila dah dapat aku. 

Okai..
Sekiann.

No comments: