smu oh smu.

27 september hari tuh bermulanya kesah aku ngn smu.
27 september 2010
bersamaan ngn hari isnin.
punya siott hari aku time tuh.
sorry* bahasa diatas tidak sesuai bagi aku.
HARAP MAAF.
em.
hari tuh first day smu.
pnyalaa aku kelam kabutt.
aku p sch mank awal pagi.
tapi oleh kerana aku suka stay masjid,
pstu ic lgi btinggln.
HAHA!
pelik mey ic ble tggl ?
nda bha jgk kn ?
ic aku , aku ibu aku y smpan.
agr lbh slmt.
jd pd sesiapa y agk TIDAK BERPUAS HATI ngn aku hari tuhh
bhaa. mnta maaf laa yaa~
sda kuh jlskn ap sbbny.
jnlaa BUAT PANAS!
huh.
aku msuk dwn time uh agk lewat bhaa.
gara-gara lecture pmpuan uhh.
nt kau yaa!
maaf.
jm8.10 laa jgk ak smpai dewan.
aku main lompat jer dr tgga.
lntak rr ap nk jadi.
y pntg ak cpt smpai.
sampai disana
sekali lagi aku
dimarah cz lmbat.
hmm~
pdn muka kau fatin!
ngs jgklaa time uhh.
behh ? cengeng.
nda bhaa.
first day lg tuh.
hlg smngt aku.
sekali aku buka laa krts soklan al-quran tuhh.
aishh.
soklan ptama
okehh.
skali aku tgk soklan y baa 2.
duuii~nda pna d hafal neii surah taw!
aku pggl laa pgws tuhh.
dgn muka y srba ksian ak btnya.
"emm. maw tnya bhaa neii. bole ka ? kami disuruh hafal hafal al-baqarah 1-20 ayat sahaja, tp np bgni soklnny ?"
maka pngws 2 pn mjwb.
"1-20 ? stahu saya 1-30. mank etuhh formatnya. 2 slh ust kmulaa nda btahu."
aku dgn bgganya nda jwp tus 2 soklan. lntaklaa!
maka b'akhirla hari pertama aku dgn seribu penyesalan.

28 september 2010
hari selasa.
hari-hari
apa-apala.

em.
neii lagi laa subjek bm.
mne ada aku buka buku bm dan baca.
subjek lain aku baca rr.
subjek hadis n fiqh y djadualkan esok harinya.
nasib soklannya okeh
paling aku ingt soklannya
'pada pndpt anda,apakah kesnnya jika ssorg mmilih isteri bdsrkn kcntikan ?'
hha!
punyala byk pndpt aku disana.
dhal mrkahnya 3 jerr.
 maka aku pun hapy di hari tersebut.

29 september 2010
RABU bhaa kn ?

emm.
maka disinilah aku mgthui btapa sengsaranya mhafal last minit.
pagi : cm bsala. sne msjd saya stay.
solat subuh jp.
nda smpt bhaa d umh.
then aku mula mhafal.
blablablablabla
jm 7.30 gtu kmi blik sch.
skli tgk guard nk knci pgr.
'hoi!!! ko nda nmpk ka tuan puteri mau masuk ??'
hahahah.
sukanya aku buat dialog sndri.
hahah.
subjek first fiqh.
huhu.
okehh juga laa soklannya.
aku dpt mjwb jgk. hee
alhamdulillah.
subjek slpsnya 2 laa y plg aku tunggu-tunggu.
HADIS.
tnpa d jgka.
hadis y plg topp tdk kuar thun neii.
ksian kita semua.
hahah.
nasib aku hafal 6 hadis.
tapi, 3 jerr y kuarr.
y 1 lg soklan ak bantai jerr.
hehe.
bhaa sdala~!
hbs sda crita part nie.

30 september 2010
khamis~!!

tauhid & muthalaah & insya'

hehehe.
no komen!
saya okeh.


1 oct 2010
jumaat.
ALQAWAID ARABIAH.
nahu wa sorof.
nge hehehe.
subjek neii laa kau salu failed.
bkn nda mhafal bhaa.
tda rezki aku utk lulus mta pljrn neii.
aku mhafal 100% guna nota y my sayang bg. hehe.
dea ckp thn nei kunak y buad soklan.
sekali time mjwb tuhh.
sebijik cm y kt nota tuhh kuarr.
aikk ?
cm nda ak pcya neii.
mjurlah ak dpt jwb. huhu
em.
hehehe.
abs jerr paper uh.
aku msg 'my syg'
say thnx cz nota uh btul2 kuarr.
thnx a lot syg. hee~
bha. tutup kes.
 
 
TADI.
02 julai 2010
subj ; tarikh islam. balaghah wa nusus.
nta la.
okaii jugak.
nusus y brabis ak mhafal.
T.I n balaghah 2, hafal jgk but xcm ak hfl nusus.
 






No comments: