minta maaf sangat-sangat.

salam wbt.
entri kali nei mngkin enrti yang 'leleh' lah.
huhu.
sebelum tuh, aku nak minta maaf sangat-sangat kat 
*adek*
*akak*
cz telah memutuskan hbng antara kita ber-tiga atas sebab yang korang dah sedia maklum.
aku tak tahu pula begini pengakhiran hubungan kita ber-tiga.
aku sayannngggg~
sangat-sangat-sangat ngn korang.
maaf k?
aku taknak lah kita bermusuh ke apa kan.


cukup ter-haru + sedih + leleh bila baca msg dari adek.
maaf dek,kak.
aku ada sebab napa aku buat camnie.
bukan sesje nak cari pasal ke apa.
aku hargai hbngn kita.
nanti bila aku dah stabil,
aku akan msg korang k.
sorry sangat.



2 comments:

hamidah said...

salam dik..xpe syg..kami amat mengerti keadaan adk..we always waiting u..and always pray for u..don't forget this..we always love u dear..and support u..be a strong girl..

Fatin Cokelat said...

@hamidah Love u kak :"(