never meant to hurt you.

salam wbt.
setelah aku puas aku menjeruk-kan perasaan nei.
aku memutuskan. biarlah aku luah kat blog je.
sedih juga lah.
sebenarnya takda niat pun mau tipu or pape lah.
takda niat mau mainkan perasaan sapa2.
sama ada 
blogger-emoticon.blogspot.com
kau
kau
dan 
kau!


maaflah.
mungkin ada kesalah fahaman antara kita bertiga.
aku pun tak faham napa kau beriya-iya nak lari dari aku.
maaf sangat-sangat kalau aku ada salah.
apa salahnya btahu?
or mungkin sume sal jujue?
okei.maaf.
hubungan kita tak lebih dari adik dan abang kan?
maaflah kalau kehadiran jujue buat kau menjauhkan diri darpada aku.
kau paham kan?
ada batas antara kita.
aku memang sayang kau.
just as abang.
tak lebih tak kurang.
tapi setelah baca status fb kau baru-baru nei,
aku rasaa nak nangis je.



thanks R****
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: