rampas-merampas bukan bidang aku k?!

salam wbt.
Skg ni relevan tak kalau gaduh dalam 'SmS'?
Tak rasa macam benda tuh buang masa?
memang-lah ada baiknya.
Tapi,kalau dah smpai tahap mencarut tuh,
Ianya boleh membuat Lava marah aku meletus!
Betul! tak tipu.
semalam aku 'buka' hp.
tetiba tetttt~ bunyi sms lah tuh.hp kuno.bunyi pun kuna.haha!
after that, aku dgn penuh rasa bangga,takbur dan riak.TIPU!
baca dan memahami setiap bait-bait sms tersebut.
dari senyum hinggalah berkerut-kerut dahi aku.
..
Hoi!kehadapan pemilik no 014-5******,aku rasa kau ada hutang ngn aku.Kau tak 
perlulah buat-buat bodoh tanya hutang apa.Sbb,aku yakin,kau dah tahu knp msj ni dikirim.Ok,Aku tahu hubungan antara kau dan **** sudah melebihi batas-batas pergaulan.Masih buadk hingusan ada hati nak rebut boipren orang.Fulamak pompuan!Sedar sket lah kau tuh umur berapa.Skolah kat mana.yang selebihnya aku terpaksa potong.atas sebab-sebab yang tak berapa jelas. REALY! aku nangis after baca msg nie. TAK TIPU!

salam wbt. siyesly derr,aku memang jahat. memang jahat! Tapi taklah jahat yang boleh menganiaya orang lain. Masalahnya kat sini, kau yang tetiba anta msg mencarut. REALLY! sakit hati,geram bercampur baur dear. Kawan-kawan aku memang ramai lelaki. TAPI bukan BOYFRIEND k? Phm tak? Rasa nya kalau pasal rampas-merampas BOYFRIEND orang, itu bukan bidang aku. Lagi pun, aku masih duk kat bangku sekolah. belajar pon masih kat meja sekolah. So,macam mana plak kau boleh 'bermimpi' sampai cm tuh sekali ek?Huh~Oke,macam nei lah.Ada baiknya.siasat dulu. Tau lah jelosss kan?Tapi awasi bahasa tuh ketika dgn aku. Kerana Level mencarut aku lagi tinggi. jgn smpai aku lepaskan satu persatu k?

No comments: