.selamat hari ibu.

hari-ibu


Assalamualaikum Wbt.
Besok hari ibu kan?
ada planning pape tak?
kalau aku,takde kot.
just nak manja-manja dgn ibu je 
x)
okey,jom kita cite sal ibu masing-masing.
Lets begin.



Usrati



*muahh*





Sila sengetkan kepala anda.
tehee


comelkan anak ibu?
hehe

PN JUNAIDAH MD BASRI

she is my mom. dilahirkan pada 28 april 1969. betul tak buu?
hee. sukaa pada kaler-kaler lembut like hijau,pink cmtuh.
suka membebel bila marah.
*nie yang kitaorang adik beradik tak suka*
suka makan. cam aku :)
suka shopping cam aku juga.
suka merajuk. haha.
caam aku juga. peramah. dan baik hati.
tak suka jahat ngn orang.
sayang kepada anak-anaknya walaupun anak-anaknya suka melawan.
Siyesly, aku sayang dia. No one can replace her!
senang di pujuk ~
hahaha. i loikee. 
softspokenn.
nie yang membuatkan dia ramai peminat time dulu-dulu.
ehh,ibu-ibu.
paling mudah tersentuh.
pandai dan suka masak :)
nie menyebabkan kitaorang adik beradik kuat makan.
ibu lbh kurang cam aku juga. if orang baik kat aku, aku baiklah.
kalau jahat suree aku lagi jahat.
tapi ibu kalau orang jahat kat dia, dia akan baik baik baik lagi.
so, sapa-sapa nak kat aku, mesti ngorat ibu aku dulu.
kalau ibu aku terima, InshaAllah kira jadi lah tuh.
*dussh*
takda kena mengena okai?

okai okai,
jom kenal-kenalkan ibu korang :)



No comments: