Untitled.


Salam Wbt,
Alhamdulillah. Tamat juga imtihan aku kali nie.
Setelah hampir 2minggu lebih laa kott kitaorang imtihan.
Akhirnyaa tadi abis juga.
Penatnya hanya Allah yang tahu.
Hari-hari dok menghadap buku.
Belajar & menghafal tiap malam sambil on-line
Tambah-tambah lagi masalah sepanjang exam.
Pffttt~ Rasa nak lari jee aku dari dewan imtihan tuh tiap hari.
Mana taknya, masalah sampai terbawa-bawa kat sekolah.
Okai forget itt. 

Say babai to incek May.
Sedih juga nak cuti nie. Cz aku tahu masalah aku datang time cuti.
Tapi, nasib baiklah cuti nie jadual harian aku padat.
So, masalah tu, tolak ketepi semua :)
Tu laa sapa yang jadi bf aku memang susah.
Aku takde masa nak layan.
Nie lagi nak layan ngn baik Minta mahap laah k?
Byk lagi keja yang aku kena buat. Susah nak cari yang betul-betul paham 
dengan cara hidup aku sekarang. Im totally changed.
*kononnya*

Okai, hari nie hari perpisahan seorang guru aku kat sekolah.
Yup, dia dah pencen. Sebelum pencen, dia sempat buat soklan Sivik kitaorang dan Science 
form4. SubhanaAllah! memang susah soklan tuh.
Aku tak tipuu. Tak pernah aku jumpa soklan camtuh.
takburrr! 
Memang sume surrender bila menjawab that paper kemarin.
Hahaha. 
Bila dapat paper tuh, ramai yang tak caya. 
Termasuk budak Jenan tuh. Terdiam dia bila dapat paper tuh.

"Hahaha.. Padan muka kau..."

Padan juga muka aku =.=

Padan muka kita semua.

HAHA

Sapa suruh suke pandang rendah kat subjek camtuh.
Dah tahu cikgu tuh ber-pelajaran tinggi, nak nagada-ngada tunjuk pandai
tak baca buku.

Aku pun sama.

"Alahai, setakat sivik. Senang je tuuu. Tutup mata pun bule buat.."
Kata aku dengan riak bila di-tanya pasal dah baca buku ke tidak.

Yaa, memang tutup mata. Takut tengok jawapan yang ter-lari dan ter-simpang jauuhhh
dari soklanynya. 

"maluu member.."

....

27 May 2011
Tauhid.

Soklan dia lagi senang gilerrr. Macam buka kulit kacang jee.

Tapi, oleh kerana aku malas nak menghafal,

soklan tuh jadi susah macam nak login facebook ehh tak tak
cam nak perah santan guna mesin tuh.
benda tuh susah sebab aku takut ngn mesin tuh.
HAHA!
To : ustaz, minta maaf lah. sem1 nei saya memang tak stabil lagi :'(


P/s : segala pict time event tadi, akan aku upload akan datang k?
Tak sempat lahh nak hari nie :)





No comments: