aku nampak rilek je, walaupon aku budak SPM tahun nie.

Assalamualaikum Wbt. Okai, janggal plak entri aku kali nie. Yalaa, selalunya entri aku semua 'jatuh' kebawah,
kali ini semua menghadap sna. Aahhh. Ada aku kesahh?? Korangg? Tak kesah kan? Cuti nie aku banyak
menghabiskan masa dengan ber-cuti. Yalaa, dah nama pun cuti. Hee. Nampak sangat cam pandai. Buka buku pun takda. Betul. Dan tadi, tetiba ter-gerak hati aku meng-gugle jadual SPM 2011. Sebenarnya, memang dah lama pasang niat nak cari. Tapi, asyik terlupa jee =.=" sila percayaaa k? dan akhirny aku pun terjumpa. Tetiba, datang suatu perasaan insaf dan ingin terus membuka buku. Ahh skema cam ayat SPM. Eleh, relevan lah. Aku kan budak SPM. Tapi, aku tak juga buka-buka buku lagi. Aishhh. Ahh, insaf kah aku? Rilek jee memanjang. Kalau tahun lalu, time aku jadi budak SMU, time cuti nie lah aku dok meng-hafal. Entah napa tahun nie aku jadi pemalas. Ibu plak selalu tanya, setakat nie camna dengan pembelajaran aku. Err,okai okai baa ibu :) Tu lah jawapan aku selalu. Hee

No comments: