No more cuti okai.

Assalamualaikum Wbt, Hey!
Semakin hari aku semakin bertambah-tambah malas nak jadi pelajar.
Rasa cam nak cuti jeeee T___T
Pelempang nak? kata ayah aku. grrrr 
Bila dapat result semester pertama, rasa cam nak tercabut jantung.
Sedih sangat. Padan lah muka. RAJIN sangat kan!
Dah lah Spm tinggal bulan je lagi. Tolak campur cuti bagai.
And aku? Still camnie, masih terkapai-kapai lagi nak belaja.
Saat orang sibuk blaja aku depan lappy ber-blogging.
Mengapa kah SPM? Mengapa? Hee,
Tak tahu nanti camne. Siyesly, aku memang down I__I
Lepas nie less on-line. Ibu dah mula bertanya kan tentang persediaan SPM aku
yang langsung takda.

err dah tadi, emmm. kata aku bila ibu tanya dah belajar ke tidak.

Okai, babai blog & eeyyfffbeeee.
Kita pisah tak lama k? Cuti panjang-2 kita jumpa k?
Okai lah, 
Wassalam

No comments: