tak main lah astro-2 nie.

Assalamualaikum Wbt.
Hee, bukan main sedap lagi title entri aku nie.
Cam kohaja pun ada.
Okai, sebenarnya kali nie aku nak cerita pasal 
ASTROboy 
Tadi tengah adik-2 aku sibuk menonton televisyen.
Tiba-tiba
Cehh karangan SPM
Ayah menyampaikan satu pengumuman penting.
HAHA.
Ayah nak potong ASTRO lepas ni. TAK PAYAH pakai astro lagi!
 HAHA.
Aku gelak.
Bagus yah! bagus sangat! along sokong.
 Aku ingat adik-adik aku sokong aku.
Rupanya tidak.

ANGAH
Alaa yah,apa nie.mana best tengok tv1,2,3
Ayah
Dah korang asyik nak tengok tv je. Bagos apa tgk tv1,2,3
 Mira adik aku
Alaa.Kami bantah!

Annis & Nabila
Alaa, mana best tiada kartun!
Aku dengar angah ada buat plan baik punya nak bantah kata ayah.

Semoga berjaya sayang-2 sekalian. 
Maaf kali ni aku TAKNAK MASUK CAMPUR.
Ikhlas, Along  
HAHA.
Aku okai je. Bukan aku selalu pun tengok tv.
tulah bila sampai je kat sekolah,

ehh kau tau tak cerita....
ehhh aku tak tahu pun..
kau tahu shahir dengan Rozita kan....
aku tak tahuuuu

HAHA


Chomel tak?
first time tau aku doodle.
HAHA. doodle lah sgt.

encik astro, jgn saman aku k?

HOHO

No comments: