dia dah khawin dahhh~

Assalamualaikum Wbt.
Now dah 06 Julai right?
Cepat sangatkan masa berlalu?
Sedar tak sedar dah bulan julai.
Spm pon, tak lama lagi.
Huyyoooo! Nebes nebess.
Aku suka sangat tujuh nie. Simbolik ngan tarikh lahir aku 17.
Aku ulang balik, 17 march haha! Sajee jeee 
T__T
Kawan-2 aku sibuk dok bergosip kata tomok dan noh hujan khawin.
HAHA.
Dedua hero pujaan malaya. Kahkahkah!
Yang pastinya, aku just minat lagu drg, tak minat drg.
Jadi, aku tak lah histeria bila tau drg khawin.
HAHA


ohh unguuuu. Sweet.
Jarang orang nak buat kaler ungu nie.
Tapi kalau coklat lagi sweet.
#memandai jee


Sukeeee!


Cantikkkkk!

Next.......


Aww pink jambu!
Kad khawin noh hujan & mizz nina

gambar kahwin noh dan mizz nina

Sooo manissss. HAHA

gambar kahwin noh dan mizz nina

:')


Tapi dalam banyak-2 kad khawin, aku lagi suka sangat
kad khawin zed zaidi.





Ala-2 mukabuku kan?


Takpe, nanti aku nak buat ala-2
pembungkus kulit cokelat. CADBURRY.
HAHA

P/s : So adam, kita bila lagi? Apa? lepas SPM?
HAHA! gatal!
ohh, kena siapkan diri sebelum berhadapan dengan cik pentaksir
from Kota kinabalu High School
To Mizz Viola,
Welcome to Toh puan Hajah Rahmah islamic school :)


Doakan akuu :/





No comments: