Entri terlast sebelum saya kata doakan saya ^^

Hye korang! besok saya dan 'tentera' saya nak pegi ber-perang tau!
#sila lah percaya -.-'
Tak jauh, kat dewan exam jeww #sekali lagi. eww eww!
Saya bawa perkakas seperti pensil, pemadam.
Almaklumlah bebudak kan -.-'
Toyol? saya tak bawa. Dia lebih suka dok umah than ikott saya.
Okai, besok saya trial for spm!


#eww eww
Tak reti nak buat cantik-2.
Okai lah, nie je kot buat kali terakhir.
Jaga diri baik-2, jaga adab dan iman semperna bulan puasa nie tau!
Doakan kejayaan kita bersama.

#Ps ; nak tahu napa saya suka #eww eww? ahaha!
Layan video nie. Gelak-2 wehh.
Jangan nak eww eww je!

2 comments:

Tiqiezaidi :) said...

Good Luck ok !
^6 september ni turn tiqie pulak !
Chaiyok chaiyok !

FatinCokelat ♥ said...

@Tiqiezaidi :) okai tiqie :) gudluck k? jn tiru-2 tau! haha