Dear spm,


Tarikh spm yang semakin dekat. Entah berapa hari je lagi. Tak nak sebut kat sini. Sebab akan buat aku bertambah tambah stress. Siyesly, dalam bulan nie pemakanan aku tak terjaga. Tidur pun turut terkorban. Kesian ek. Bingung nak pikir lepas nie nak buat apa. Sambung Stam? Sudah semestinya selepas ni aku bakal merindui kawan kawan yang tak sambung Stam macam aku. #ehh tadi kata tak confirm. Ngekk.

 

Hirau kan kuku kaler oren oren tuh. Gedik.



Kita kawan dah dekat lima tahun rite? Bakal rindu gelak kau kuat tuh :/


Nampak tak muka diorang? happy semacam je. Tak sabar nak blah dari sekolah then tinggal kan aku lah tu. Sobs sobs.

Tiap malam tidur lewat. #Elehh, macam kau je sorang. Rasa rasa tak cukup masa nak grab sepuluh sepuluh subject untuk straight A's. Memang cukup gentar. Aku nak ini yang first dan ter-last dalam hidup dengan keputusan cemerlang. Ya Allah, permudahkan lah segalanya untukku. Janganlah beri aku dugaan yang aku tak mampu nak tempuhinya. 
Setiap masalah itu mendewasa-kan kita :)
Sabar, itu kata kunci bagi setiap segala permasalahan yang aku hadapi sebelum nie. Thanks kawan kawan yang sentiasa men-support aku. LOL
 #kawan di sini merangkumi semua aspek k. Hik

13 Disember 2011, mengakhiri semuanya. InshaAllah. Bai kawan kawan. Ailobeiu.

No comments: