1,2,3 hingga 14 november.

Hello! Lama dah tak update belog.
Semakin dekat nak Spm, aku jadi malas nak on-line.
Apatah lagi nak update belog. Kang jadi buah mulut kat sekolah, blablabla.
#Mereka jeless. Spe tau! Huhu
Abaikan.





Mood aku tak berapa nak okai. Asyik hadap buku je,
ditambah dengan stress nak dekat exam.
Tak lama boleh jadi gila! #nauzubillah
Siyesly, aku lebih suka blaja kat umah, turun tuisyen or study kat library
daripada turun sekolah tak buat apa-apa.
Minta maaf guru-guru. 


Kemarin bila turun sekolah, mak aihh. Pindah kelas lagi.
Berikutan adik adik yang ambik SMU & PMR tuu.
Pulang je dari sekolah, aku lepak kat library. Study Study.


Siyesly, perasaan aku tak tenteram selagi SPM tak datang lagi.
Aku nak ini yang First & Last dalam hidup aku :)
#InshaAllah.


Nak buat orang yang suka jahat ngan ibu & ayah aku tu terdiam seketika.
Dan lihat, bahawa anak anak ibu dan ayah ni berjaya. 
Tak janji, tapi pasti!

No comments: