Out off my mind :3


Tumblr_loviq491z61qcfp25o1_500_large

Berlagak? Apa yang aku cuba sampaikan kali ni? Ntah. Tak tahu. Tak pasti sebenarnya. Bermacam-macam emosi aku tatkala ini. Ehh merepek? Aih lantaklah. Yang penting sedikit demi sedikit terhurai kat sini. Fikiran bercelaru. Ya Allah, seolah teka silang kata yang tak terkata-kata gamaknya. Ish sekali lagi aku merepek. Rasa nak marah. Tapi tak tahu nak jerit kat siapa sesubuh ni. Emosi tak terkawal dek kerana faktor usia yang semakin meningkat. Tapi, tak tua hokeyyyy! heee

Takpa, tak lama lagi aku akan meninggalkan blog dan fesbuk kembali bersawang. Yelaaa, BERKHIDMAT UNTUK NEGARA lahhhhh kata kan. Sesungguhya, dalam hati terasa miang-miang gatal dah nak balik. Tapi tu lahh masih ada #hutang negara yang belum aku lunaskan. Terpaksa batalkan niat dalam hati. Cuma sentiasa berdoa agar aku tabah menghadapinya.

Hissh blog ni dah penuh dengan kisah PLKN aku yang ntah pape kan? Muak nak bacakan? Ehh eh samalah :/

Baiklah,aku tinggalkan blog nie dengan sejuta rasa sayang buat semua <3
Doakan aku sihat-sihat belako kat kem nanti. Al-maklumlah, aku ni lembik sikit. Kepada yang nak rindu-rindu aku tu, lupakan niat kalian sebentar. Kerana #kerinduan kalian akan membuat aku bertambah down. Sorryyy :(

No comments: