Dan cuti sekolah pun bermula.

Assalamualaikum. Okai ini entri terbaru. Cehh bajet nak btahu semua orang.
Sejak berkurun aku tinggal blog ni, rasa kekok nak tulis entri baru. Cerita memang banyak. Tapi mengarut mengarut. Pasal itu, pasal ini, pasal exam. Heyyy! masih pemegang status sekolah tau. Hahaha. Yang bezanya di sini pelajar asrama tak seberapa nak penuh. Hahaha pengetua jangan saman saya. Gurau jeee. Okai, cuti dua minggu ni takde nak melancong sangat. Banyak melencong je. Hee, Ayah takde cuti. Nahh kasian. Lagi lagi apabila angah ikut Kem Remaja Islam. Memang takde lah kawan aku nak gaduh. Hikk
Ada seorang dua yang request suruh repair belog mereka. Tapi, maaf. Masa aku takde sekarang ni. Masa kosong ada. Tapi nak yang betul betul kosong. Bagi masa ek. Maaf :3

Kerja Kursus untuk STAM belum mula buat lagi. Memang keinginan untuk menyelesaikannya sangat meluap luap. Tapi serious! Tak faham. Tak tahu macam mana dan bagaimana nak buat. Contoh tak  pernah sampai kat tangan aku. -.-'

Okay, ni cerita lain pula. Pasal exam hari itu. Memang stress gler kot. Kerana aku cuma berpeluang untuk belajar selama sebulan lebih sebelum exam. Terpaksa catch up sendiri bab yang tertinggal. Kasiannn saya~

Lagi meluat bila tengok dorang yang nak menoyol tu. Isshh jangan lah macam tu.

Err tak tau lagi nak tulis amende. Kay, ni pic after exam. Hik aku tahu chomel.



No comments: