Title? Letak blank title boleh?

Assalamualaikum Wbt.

Kamu, kamu, kamu & kamu. Puasa tak?
Okay baik. Jikalau berpuasa. Jika tidak, hey mengapa?
Hoho!
Seminggu melalui liku-liku berpuasa jauh di-perantauan tanpa ibu & ayah.
*duduk hostel aje pon*
Siyes. Sangat tidak biasa. Bukan gedik mengada ngada. Tapi, ini hakikatnya. Pastinya, adik adik, kawan kawan chomel di hostel pasti berpendapat yang sama. Err maksud aku, mahu ber-iftar bersama keluarga masing masing. Lagi lagi aku & angah. Yang baru setahun jagung kat hostel tu. Ehh aku je lah. Angah dok sana since awal tahun lagi.

Bila jadi *kanak kanak* hostel ni, sesampai je rumah serbu laptop dulu. Check facebook & twitter. Wahahaa. Nampak sangat kesian.


Haaa kecur liur tengok coklat. Dah lama aku simpan kat locker hostel. Nak bawa balik rumah. Teheeee

Biasalah. Bulan puasa kan, macam macam nak makan. Padahal bila bulan tak puasa, takdanya nak makan benda benda ni semua. Even berlambak depan mata. Nafsu ni. Tahan tahan (. *;*.)


See. Almost batch 95's cakap pasal PLKN. Angah one of them. Ngehh. Siyes, dia pun macam aku dulu. Tak nak sangat pi. At the last, dia pon check. Dan.....

Dia tak dapat. *suka kau kan!*

Baiklah. Stop kat sini dulu T____T

Assalamualaikum! 

No comments: