Bai adik adik chomel.

Assalamualaikum Wbt.


Hai! Apa khabar? Okay siyes, belog nampak terbiar. Aku pun agak kekok nak taip entri baru. Pening fikir nak tulis mende kan. Lepas je trial Stam, aku berehat sekejap daripada melayan belog ni. Konon konon nak bagi sepenuh masa & tumpuan kat Stam. Kononlah
Lagi 2 minggu lebih aku nak exam Stam, persediaan? setakat ni tak 100% lagi. Tapi, nanti InshaAllah. Aku usaha lagi :) Adik adik tingkatan 1 & 2 kat sekolah aku dah cuti dah. Siap boleh bina badan lagi kat rumah. Mana taknya, almost sebulan sekolah bagi. Sebabnya, para senior-an tingkatan 3,4,5 & bakal menghadapi imtihan besar. Kira jumaat semalam, jumaat yang ter-last  aku bersama dgn diorang. Sedih? Haha, nangis je tidak. Malu lah akak Pra U nangis. Ego.


Nampak tak muka akak yang mithali? :p


Sangat chomel. Ni hah yg kat tgh :)


Okay siyes. Yang ni aku terharu.

Pesanan : buat adik adik tingkatan 1 & 2. Jangan nakal! jaga diri serta adab. Ada masa, ingat2 lah. Hee, belajar rajin rajin tau. Dengar kata ustaz ustazah & warden. Jgn suka ponteng kelas. Eh? Hahaha macam aku. Akhiru kalam, Jangan nak bcinta. Tolak dalam bakau tu semua kay. Belajar dulu. Baiklah, sayang semua. Terutama, adik2 bilik 12, 11, 1. Walau kita kenal sekejap je. Happy kenal korang. Ukhuwah till jannah sayang :')

No comments: