Tulang belakang.

Assalamualaikum wbt.


Hi nama saya *****. Umur saya... bla bla bla n bla..

Demikian sesi perkenalan diri ***** kepada anda semua. Siapa ***** ni? Okay err, dia?
Tak perlu buat tertanya sangat. Hahaha. Cerita pasal dia bermula di sini. Perkenalan bermula dekat laman sosial friendster pada tahun 2009. Heh, macam formal sangat. Yap, almost 3 years belong together. Ehh siapa yang 3 years dan siapa yang together? Dan memulakan relationship pada 28 mac 2009. 

Okay, ni serba sedikit pasal dia ;) Dia? dia siapa? Dan dia lah Muhd Yusuf. Okay noktah. Hahah. Siapa dia pada saya? Kawan, boyfriend *malu* musuh *kekadang* But not everything bagi saya.

Well, setakat ni dia tahan lagi ngan perangai saya. Tapi tak tahu lah nanti kan :) Hopefully, InshaAllah. 
  
Tulang belakang.
Ya, he is the great one tulang belakang selain family & kawan2. Hahaha. Malu bila tulis begini. Yalaa, memang admit jarang post pasal dia dekat sini. Nmpak mcm menunjuk-nunjuk. Tapi, bkn saja mau menunjuk-nunjuk mcm single. Lumrah. Dan hakikatnya, saya dia punya ;)

Pendengar terbaik.
Okaay, ni memang akui. Selain Ibu & ayah, adik beradik dan kawan2. Dia adalah yang ketiga terbaik saya pernah ada ;') terharu. Share masalah dekat dia. Dan dia membebel mcm mak nenek. Hahah. Thanks syg,

Ni serba sedikit pasal dia. Gmbar? Maaf, dia ni overbajet sikit. Taknak gambar di tayangkan. Hahaha


Love,


No comments: