kucing punya pasal lah -.-

salam wbt semua .
Hye.
tak tahu nak post apa kali nei.
dgn keadaan 'hachuum~hachumm' nei 
aku tak rasa mood aku dalam keadaan yang baik.
Harap Maaf kepada yang berkenaan.
actually nei alahan kpd bulu kucing.
alaala, ngada-ngada sunggoh!
tapi betul lah. 
aku sangat tak bule dekat ngn kucing.
bulu 'dia' tuh membuatkan aku 'haciuuumm'
tak henti-henti.
aalaa,cm sekarang nei.
kat 'gumah' aku pon ibu tak kasi bela kucing.
aishh.
kitaorang adik beradik alah ngn bulu kucing.
tapi tak semuaa jgk.
err. nei sbb aku pi kat umah ayu tadi.
kucing dia saaaaangattt sweet taw!
tak dapat aku menahan naluri 
'keExcitedAn' aku bila ternampak haiwan chomell
haisshh.
sunggohh sukee~
arghhhh!
then bila aku tgh syok 'bergurau' sendaa ngn cik kucing,
secara otomatik hidung aku rase nak bersinn 
tahap nak mampos! 
mengada betul!
haha.







No comments: