penghijrahan SMAI TPHR ke sekolah baru :)

salam wbt.
Well, gelakkan tajuk entri aku kali nei.
skema lah mangkuk! haha
takpa lah.
ada ak kesah?
okei.
sebenar-nya aku pun tetanya.
betul ke tak berita nei.
or sekadar just nak menyenangkan hati
BEBUDAK TPHR je .
Wallahu'alam.
hemm.
actually aku pon dah mula
lupa-lupa dah pasal Sekolah baru kteorang nei.
malas nak ingat.
buat menyakitkan hati je mengharap.
aishh :/
tapiiii.
bilaa ada seorang hamba Allah nei
btahu kat aku


'eh.kite KONFEM pindah bulan enam nei kan ?'
aku ngn muke separa chomel menjawab :


'Laa.yeke?berita mana lagi kaw dgr nei?'sekadar khabar angin je lah maybe'


maka hamba Allah tuh pun memulakan hujahnya
bertujuan agar si kawan [ aku lah ] percaya akan
kata-katanya :



'takk.KONFEM lah.betul.KONFEM.aku yakin sangat.lagipun kw sndri nmpak kat papan tnda skolh baru kte tuh yang dea siap pada bulan april nei.so, INSYAALLAH kte akn pindah pada bulan enam nei'

dgn muka selamba
ala-ala nak percaya.
aku pun cakap lagi :


'ooh.mana kaw dgr cte hot nei?aishh.nantu tak jadi lagi cm hari tuh. saket jiwa den menunggu!'

kehabisan idea dah budak nei.haha.
then dea jawab lagi :


'Betul.tak tipu punya.lagipon dah heboh dah skg.aisshhh.tak caya sudah!'
aku gelak-gelak.
Then akhirnya aku masi lagi tak percayaa.
bila aku terjumpe belog TPHR 
dan gambar-gambar sekolah baru kteorang.












sume pic nei di *snap* pada tahu yang lepas.
so,bagi pendapat korang,jadi tak kiteorang pndah tahun nei?















No comments: