tag dan tag dan tag

anyway, aku hambek bnda nei dari sys Y A Y A :)


nine things you wish you could say to nine different people


-sebenarnya aku benci kaw!
-kaw pk kaw hebat ?
-kita kawan DUNIA & AKHIRAT
-ee,tolong lah hentikan perangai kaw tuh
-aku suke tgk muka kaw
-kalau tak suka aku, sila face to face aje
-aku taklah jahat cm yang kaw selalu canang tuh!
-baik aku bertempat
-ANDA LAH IMAM MUDA YANG KAMI CARI. haha!

eight things about yourself ;
-suka jeling orang.beware!
-paling suka cokelat
-cakap mmg tak suka pakai 'pelapis'.hehe
-cakap tak henti-henti bila ada peluang.
-suka mengomel sendirian.
-suka marah-marah TAPI tak makan orang k!
-baik hati. haha. sukaa senyummm :)
-tak suka dipaksa tapii suka memaksa.haha

seven things that cross your mind a lot ;


-bila-lah status taken aku nei berhijrah ke single ek?
-bule ke dea setia kat sana tuh? or....... hehe
-agak-agak , lulus tak spm aku?
-sempat tak aku ambik stam nanti then p mesir?
-tak sukaa subject akademik!tapi aku kena terima
-bule tak aku jadi kaka,anak,kawan yang baik?
-asal cam takde orang suka aku -.-'

six things you wish you never did ;
-bercinta-cinta pada zaman sekolah. [buduh punya perkara]
-jahat sama orang.
-kenal orang yang tak sepatutnya.
-maki-maki bilaa telmpaw marah
-ignore cakap ibu & ayah.hehe
-nakal sangat-sangat

five things you always have with you ;
-bantal busyuk guaa.important nei time tido!
-duit syiling.
-handphone
-gula-gula\junk food
-pen

four bad habits ;
-suka marah-marah
-buruk sangka ngan orang
-jeling orang
-maki-maki

three favourite memories ;


-ketika jadi budak SMU tahun lalu
-ada kes kat sekolah.aish! gara-gara kaw.kaw dan kaw! -.-'
-sweet escape.haha!

two things you want to do before you die ;


-sambung belaja kat Mesir! mau jugaa! ndaa kira.
-jadi anak,kawan,sahabat,jiran,murid,musuh,gf yang terbaik kamu penaa ada


one confession
aku taklah se-jahat yang korang selalu pk. yup! maki-makian tuh mmg selalu kuar bilaa aku marah. tapi normal lah kan? cm korang tak pernah. ini aku. aku takkan berubah kerna orang. bilaa tiba msanya, aku akan jadi lebih baik dari korang. InshaAllah. doakan aku. jadi,kunci-kunci kan lah mulut yang cam longkang tuh ngutuk aku!

No comments: