tersangat-lah saket jiwaa :[

salam alaik :95:
aisshh! geraam! saket hati! arrghh! sumelaah . hahaa . nei first entri aku lurus menuju kejalan yang benar. Taklah,seblom nei semuaa jatuh ke bawah. hahaa. Nampak tak kesan saket hati tuh cmne? besar impaknyaa. pasal kaw,kaw dan kaw lagi sekali hati aku hancur,berkecaiii sangat-sangat. payah nak susun semula. kaw taw tak?taw tak? aku tanyaa nei! bajet cam baguss sangat kaw! ee,betul lah.lulus dah kaw! berjaya kaw buat aku saket hati.sangat suke taw tak?dalam diam-diam ku mencintaimu kau saket kan hati aku!huarghh.tak sangka! apa?nak suruh aku hormat kaw lepas nei?weh!podaaaaahhh lah!boleh jalan lah!menuju kejalan yang benar!

setakat ini ajelah entri kali nei.
makin saket jiwa aku.
kang tak pasal-pasal banyak pulak kata-kata
yang menyakitkan kuar!
arghhhhh~

No comments: