Ihtifal sesi 2010

salam wbt.
Hye korangg. Dalam seminggu dua nie, aku busy sikit. Alhamdulillah, selesai juga sikit segala masalah aku nie. Okay, actually aku sekolah aku baru je habis Ihtifal. ihtifal tu apa ? Err, dia nie hari kecemerlangan pelajar. And Ihtifal tahun nie, bermakna buat aku. Especially budak2 yang lulus dgn cemerlang dalam SMU tahun lalu. Alhamdulillah, berkat usaha dan tunjuk ajar, doa dari ustazah, ustaz , kitaorang lulus. Happy tak terkata. Syukur! 


Bestfriend.boifren (upss).aku.unknown.HAHA.
My Friends sume nie :)


wif adek Noraiy.
P/s : Thanks, cz pnjam kasut wlupun bsar dari size kaka.
:)


My Dearest Farah Diana Yaya :)
Kejayaan ku, kejayaan mu jua.
Gahaha!




Cigu yang tak kenal erti penat lelah
meng'ingat'kan kami tentang adab2 naik pentas.
Mwahaha~




Beloved Friend
Tapir Nurnazifah Murfiqah.
Hehe.


My cute Adopted sis :)
Benar kaa nie?
Amalina Mursidi.
Tahniah kak!


Our Ihtifal Banner :)


:)


Penguat semangat ku :)


My Nyawaa <3


Kaka MALINMAR.
Hahah~


Heart them <3 <3



Chentaa~

P/s : Alhamdulillah dan Syukur atas kejayaan kita semua :)
Semoga Spm kita pun gempak juga. Aaminn~



No comments: