I'll booked u,okey?

salam alaik..
Korang suka tak jadi babysitter?
Pernah tak jadi?
Best kan?
Hahaa.
Selalu-nya jadi Babysitter nie untuk mereka yang berumur 15 tahun keatas kan?
Memandai je aku. Tapi, Lagi ramai yang memilih 'keja' nie lepas SPM kan?
Betul tak? 
Hahaha,
Ohoo. 
aku pun pernah juga jadi babysitter.
untuk jaga adik aku.
ibu menawarkan gaji yang cukup-cukup lumayan bagi budak yang cm aku.
Hahaha.
Rm200.
Banyak kan?


Then satu hari tu,
macik aku tanya apa aku akan buat pas SPM nt?
dah sah-sah aku akan jawab aku sambung STAM.
dengan muka hampa, macik aku berkata.
'Alooo.. Kira mau booked kaklong jaga Abby (anak dia)'
Hehee. Sorry lah. I have my own Life.
Mau juga jaga. Tp pas Stam lah k?
Gaji boleh runding.
Hahahahaa!
Siyesly, aku suka kanak-kanak.
Lebih-lebih lagi lelaki.
ekk? aku tak da adik lelaki lahh~
-.-
Even kadang2 budak lelaki nie agak 'ekstrem' untuk dijaga.
Hahaha.


Takda kena mengena ;)







adik aku :)




adik aku juga :)



Budak nie aku pena 'culik' then bawa balik rumah
tatkala ibunya sedangg sibuk.
Hwehee




My niece.
Pena jaga juga :)


No comments: