Nami?

salam wbt. entri kali nie actually tada kena mengena pon ngn aku.
sajaa nak jadi kan ianya bahan for blog aku. hahaa. 
Tak Salahkan?
nie pasal sorang budak dari semenanjung yang baru berpindah kat 
kelas adik aku. Angah.
Hahaa. Nama budak tu Nami.
Budak Lelaki k.
Nami tu dalam bahasa arab bermaksud
saya tidur
Actually, dia masuk kat kelas tuh isnin yang lepas.
Dan dari situ lah dorang mula menyakat dia.
Aku pun tidak ketinggalan juga.
HAHA!
Bukan kau Form5 ke?
err. iyaa iyaa 
Then tadi, budak-budak putra kat kelas adik aku pon
 bawalah budak nie bercerita.


Lelaki A : hoii. sekarang kau sudah pindah pigi sabah, kau mesti belajar cakap sabah! kau mau?
Nami : Nak. nak. nak. 
Lelaki A : Bukan nak. Tapi mau! cuba kau try* maaauuuu~ 
Nami : Mahu*
Lelaki A : Mau baahh! mau. ada {'} dihujung. mau' cubaa~
Nami : Mahu. mauu. Mau'
Lelaki A : Bagus! sekarang, kau tau ka makanan di sabah nie sedap-sedap?
Nami : Yeke?
Lelaki A : yabaa! contohnya ini. [ sambil kasi tunjuk asam-asam 2posen ]  
 Nami : Cane nak makan nie?
Lelaki A : camana? okey. begini. kau ambik nie asam-asam kau humban dalam mulut.
Nami : Humban??? Humban tu apa ek?
Lelaki A : humban tu baling baa. aishh!
Nami : Ohhh. [ sambil buat apa yang di suruh ] * muka kemasaman.
Lelaki A : kau telan teruss baa. [ sambil senyum-senyum ]
maka budak Nami tu pun telan juga.
muka dia berkerut-kerut.
Lelaki A : HAHAHA!!
Nami : #^%&^* [ dalam hati ] 
HAHAHA!

No comments: