Kelas wa yang gempak (!)-ini bkn entri yang menunjuk-nunjuk k?

Assalamualaikum.
gahaha (!) tajuk entri aku kali nie gilaa babeng panjang. 
Hahaha (!) siyesly, aku bukan nak menunjuk-nunjuk bahawasanya kelas
aku lah paling gilaa kebabomm kat muka bumi nie.
BUKAN (!)
just nak kongsi kan betapa aku happy baik-baik saja bila
sekelas dgn budak-budak yang kekadang tak serupa pelajar.
sekali lagi, HAHAHA (!)

Kelas kita orang paling LAST kat Tingkatan 5.
Hahaha (!) tapi, itu bukan melambangkan kebodohan kitaorang.
Takda kena mengena k dgn kes Si Bodoh dan Si Pandai.
Muahahaha (!)
Siyesly, aku bangga juga dapat masuk kelas tu.



Time kitaorang kat Makmal~
Nie bebudak putra kelas kitaorang yang
'gila babeng'



Hasil karya mereka.
Hahaha~





GILA BABENG~



-.-



Argghh~lupa nak rotate lah.




Wa dan member.



Jenan dan Rizal.
Terbaikk dokk~




P/s: kalau cikgu wa tau wa bawa hp nie, mmg siap lah. jadi shhhh k? HAHAHA (!)

No comments: