:"(

Belajar Faham saya.
Dan InshaAllah saya akan cuba faham kau balik.
Tolong hormat dan jaga perasaan saya.
Saya tak minta lebih.
Cuma saya mahu jadi diri sendiri.
Sama ada kau suka atau tidak,
saya tetap akan jadi saya.
Sorry dan maaf if kata-kata saya membuatkan kau sakit hati.
Yup, 
Siyesly saya memang sengaja.
Dan itu bukan tiket untuk kau
boleh mencarut kat saya.
Okai Thanks. Bahasa anda sangat indah.
Dan Okai Fine, saya akan cuba ikut rentak kau.
Kalau itu yang kau mahu.
Saya try k?
Jangan terus-terus paksa saya.
Bagi saya masa untuk terima keadaan.
Siyesly, masih ada perasaan sayang buat kau.
Cuma, saya rasa saya tak perlu layan that perasaan o 
melupakan kejap.
Saya perlu fokus ngn pelajaran saya.

Cukup sopan bahasa saya kali nie.
Dan semua ini saya tahan demi kau.
Takda nada mencarut, tinggi bahasa.
Semua saya tahan demi jgaa perasaan kau.
Okaii.
Hope kau paham.

No comments: