Imtihan tadi.

Salam Wbt.
Hari nie hari yang bad mood sangat bagi aku.
Hahaa.
Aku sendiri yang rosakkan 'hari' aku nie.
Dengan kejadian yang tidak di-ingini.
Dari lah bangun pagi hingga lah pulang dari sekolah.
Haiyaa.

Okai.
Tukar cerita japp.
Erm, Habit aku time exam adalah
Suka makan cokelat tidurr lewat.
Bcoz of saya suka belajar last minit.
Yahh, Selalunya berkesan dan hasilnya memuaskan.
Huhu.
Tapi, siyesly kenapa lah kali nie.
cam 'malang' sikit.

Sambung cerita tadi,aku tidurr jam3 pagi camtuh.
Then se talarm jam4.30 for bangun, mandi, sterika baju dan solat.
But, aku bangun-bangun je terdengar dah bunyi burung berkicauan, langit dah nak cerah.
Huh....?
Aku tengok jam 5.43am. Fuyooh. Aku terlammbat.
Dengan tangkasnya aku lari then sterika baju.
Siyesly, solat subuh pun aku tinggalkan jee.
-.-"

Sampai je di-sekolah, aku berlari-lari anak ke kantin.
Hahaa. Dah lah lambat. 
Balik je dari kantin aku dapat berita yang subjek kitaorang dah di tukar.
Daripada Hadis ke Math 1.
Al-maksudnya : Math 1, Math 2, Tafsir.
Wahh. Apa jenis permainan nie?
Aku rasa cam nak nangis ponn ada.
Dah lah ngantuk plus pening siott.
Adoihhh.
Selepas je paper Math 1,
Aku terosss rasa nak peluk haida. Hahaa.
Aku jawab ponn main hentam je.
Pening sangat.
Bila tiba paper Math 2.
Disana kita semua tak 'be-ngam' 
Yelaa. Kelas memekak nak mintak jawapan.



Yang aku tanda (x) tuh kawasan bising.
Huhh. Siyely, aku suka korang sebab korang selalu happening kan kelas.
But bukan time exam k.
Agak-agak lah derr!
Hahaa. Then budak yang bernama Jenan tuh.
Bising jee.
Then bila tiba je waktu paper Tafsir,
Hahaa. Aku meniruuuuu.
But siyesly satu soklan je.
Coz aku ejen jawapan bagi group putri. Selain Fera.
Huhu. Dan aku pasti sangat paper tuh failed juga.
Sebab aku jawab cuma 1 soalan daripada 3 soalan besar.

P\s: Taknak buat camnie lagi. Huhu. KONON-NYA! haha