Imtihan tadi dibatalkan.

Salam Wbt.
Tajuk entri aku sejak dua tiga dan empat menjak nie
melibatkan Imtihan je kaan? Hahaa. Mesti korang meluatkan?
Alaa.. Maaf derr sekalian. Aku terpaksa buat camnie.
Tak tahuu nak letak tajuk apa. Okai. Blah tentang isuu tuh.
Tinggalkan jauh-jauh. Actually, aku nak story sal tadi.
Berbaloi stress aku kemarin. Yupp, Stres dengan pelbagai problem.
Okai-okai stop. Tadi imtihan kitaorang di-batalkan.
First memang seronok giller lah rasa.
But bila fikir semula rasa cam tak best plak. 
Yelaa, exam tuh di-tunda pada 27 mei nie.
Mak aihh. Saat pelajar yang lain sedang syok cuti.
Kitaorang ter-tatih-tatih menjawab soalan. Haiyaa.
Sekolah aku dapat jemputan untuk menghadiri 

'Majlis Anugerah Biasiswa Cemerlang'
Bertempat di Yayasan Sabah.

Especially For pelajar FORM 5 sahajaa.

Sesampai je kat sana tengok ramai bebudak sekolah lain.
Tengok juga muka satu-satu.
Tapi aku tak kenal.
Budak-budak sekolah cina laahh.

Takda apa lah sangat majlis tuh.
Just nak meraikan bebudak yang mendapat result SPM cemerlang seluruh sabah.
Jeloossss juga lahh. Yelaa, mana diorang p wartawan ikott je.
Hahaa. VIP sehh.
Lagi aku jeless apabila segala pembelajaran mereka ditanggung oleh pihak Yayasan Sabah.
Err, So. Terserah mereka lah kot nak sambung study kat mana.
Terasa nak jadi macam diorang. 

Okai, tak sah kan kalau p mana-mana w/out sesi
snap men'snap'.
HAHA!

Kaburr plak.



With sayangsayang sekalian.


Time kitaorang nak makan.



-.-


Yayasan Sabah.







Ayuu Sayang :)


















"weh Alia, asal kau tangkap sekerat jee gambar Yayasan sabah tuh? Aisshh"

Actuallys semua pic nie di-snap oleh kawan aku.
Aliaa. Aku malas nak snap time tuh. So sikit-sikit...

"Alia...."
"Aliaa, kau ambik gmbar kami k?"

Hahaa. Siyesly, macam jahat!

No comments: