Aku tinggalkan kau bukan sebab aku tak suka kau.

Salam Wbt.
29 April 2011
[Petang]
Siyesly derr, aku memang tak tahu nak kata apa bila dapat panggilan dari kau tadi. Yup! tergamam. Aku tak tahu samada aku happy,benci, atau aku takut. Takut bkn apa, takut kau nak merosakkan kebahagiaan aku. Aku memang tak cam sora kau. Lupa cmna muka kau. Sehingga lah kau panggil aku 'FATIN'. Secara tak langsung. Aku ingat kau siapa. Apa yang pernah kau buat dgn aku dulu. Sepantas kilat otak & akal aku bergabung untuk me'refresh' segala apa yang kau buat kat aku dulu. Sumpah! aku masih ingat derr! Sakit sangat hati aku. 


30 April 2011
[Malam]
Sekali lagi kau buat hal. Kau msg aku balik2. Call aku. WTH?
Hey derr! Apa hal kau nie? Kau dah lupa apa yang kau buat n cakap ngn aku seblom kita break dulu? Napa sekarang kau datang balik? Kau memang tak suka tengok aku happy kan? kau jelez kan? kan? kan? Kau dua, tiga, empatkan aku.  Kau terukk. SANGAT!
Hidup aku happy sejak kita tak berhubungan lagi.
Yup, memang payah juga untuk aku memulakan sesuatu
tanpa kau. 






BUT


Sekali lagi kau hancur kan hidup aku.

 Okai. Fine. Aku redha.
Aku masih ada hati dan perasaan kat kau.
But tolong jangan hancurr kan dengan kata-kata mencarut kau. 
Sorry sebab tulis camnie. Siyesly, aku tak tahan sygg :"(( 

2 comments:

Kupi Sajuk said...

salam fatin, jangan sedih-sedih okey. sesungguhnya hati seorang perempuan itu lembut, kerana itu kita harus tabah dan kuat menghadapi hari yang mendatang ^^v

FatinCokelat ♥ said...

@Akemi Siegelthanks kak.hopefully saya kuat :)