Contest I Love Domokun

Alhamdulillah, dah kenyang. Korang? makan apa?
err, tadi masa sibuk baca-2 shoutbox kat blog aku nie, tetiba terbaca
satu chat yang suruh aku join contest. Okai, cambest.
Pasal Domokun tauuuu! Sukaaa. Sebab dia kaler cokelat.



Senang & mudah je eceli nak join nie.
Hik. Cuma tak tahu boleh menang ke tak. Hopefully^^
First sekali dia suruh follow blog dia.



Okai done!
Lepas tuh cite ah sebab sebab munasabah sarawak napa
suka DOMOKUN.
Pada suatu hari, haha! Okai okai. 
 Firstly, Domokun tuh kaler cokelat. Berapa ratus juta kali
aku nak kata aku suka kaler cokelat. any benda ke barang yang kaler 
cokelat, aku suka. aku minattttt. 

Kedua, Domokun tuh unik. Nampak tak mulut domokun tuh nga2 je
semacam. Kartun lain ada kau nampak nga2 cam tuh?
Takde kan. Hahaa. 

Thirdly, Out of idea.Hik
Just nak kata, aku memang suka kaler cokelat n benda yang unik.

Tag :
Wan Hazel
Budak Lolipop
Kak Ryna


No comments: