12 hari sebelum menuju ke medan perang.

Tumblr_ll1hiwxwuz1qjh66go1_500_large

Bajet seram je title entri aku kan? Hohoh, 
Setakat title entri kat belog je seram tapi tetap juga tak pandai nak insaf insaf.
Jari masih juga gatal nak sentuh keyboard. Masih juga miang nak ber-effbee. Arghhhh! Apa nak jadi lah ngan kau nie. Hey, kau bukannya macam WanHazel, yang taip taip then nuffnang kasi duit. Kau juga bukan macam KakRyna yang sebut je semua orang kenal. Kamon lahh!
Okai maaf ter-emo sikit. Hik, Bertenang. 


Lepas nie, aku akan cuba menahan diri daripada tergoda dengan hasutan efbee dan blog. #mengada ngada dah. Huh. Alahai, bukan lama pon 14disember tu. Sabar k. #tak lama? Fwwhhh
Apalah lah sangat nak buat entri & status yang superb kalau di bandingkan dengan result 
 yang  gempak nanti #InshaAllah. 


Wahai para pengikut blog sekalian, hanya doa yang aku inginkan. Doa kalian InshaAllah akan mengiringi perjalanan aku ke medan perang nanti.


Jumpa korang nanti k. #Nanti? bila? Err, selepas paper susah habis kot. 


Dear mereka yang suka menyakiti hati aku, sabar dulu ek. Aku nak exam dah nie. Lepas nie, korang sambung balik kegiatan tidak bermoral korang tu ek. #Cehh apedahayat.


Dear limpah jantung hati nyawa, Thanks sangat \syg/ Doakan saya agar saya tabah menjalani proses peperangan dengan jayanya #Gulpp


Baiklah, aku mengundur diri dengan sejuta rasa sayang dan maaf kepada kalian di luar sana. #Motif? Ksesaja.


Min qolbi,


2 comments:

ShafiNazrie said...

Good luck for SPM :) ! btw , know me xD?

FatinCokelat ♥ said...

@shafinazrie thanks dear :)