Dan dia yang ke 111.



Hai korang. Ehh, aku online ahh. Tipu je. Kata taknak online. Maaf, ni short entri. Hati aku meronta nak post kat blog. Gatal! Okai, hari ni 11 november 2011. then? //apekejadahnya? Takda lah, ramai yang kat tarikh ni best. Bagi aku semuanya seperti biasa. Takda apa yang luar biasa. Hik, Napa best ek? Ramai nak khawin tarikh ni kot. Selamat berkhawin di ucap kan. Hee, Pada calon SPM macam aku. Ulang sekali lagi, macam aku. Maat tawfiq wannajah semua. InshaAllah, kejayaan pasti milik kita asal gigih berusaha. K, ini bukan short tapi dah nak long entri. Okai okai aku stop. Sebelum itu,
Hari ini, 11 November 2011. Dan dia, follower[s] yang ke seratus sebelas.
Elehh. Setakat itu pun nak eksyen lebih.
Btw, thanks to //phara. Sebab nak follow blog ni :D





Mari bw blog dia. Korang wakilkan aku k. Nak busy dah. Bai, SALAM

No comments: