Selamat tinggal 2011



Assalamualaikum Wbt, 
Maaf ah lama biarkan belog bersawang dan berpenghuni kan mende-2 yang tak sepatutnya. Bukan sengaja :) Aku sedang bercuti. Yah merehatkan diri. Sebelum melangkahkan kaki ke tahun 2012 yang membawa aku ke dunia baru. Cececehhh~ ayat tak boleh nak belah. Gelak ramai-2. Kepada sesiapa yang kata aku sombong tu tipu lah. Aku bukan sombong, tapi aku memang memang memaang busy yaa amat. Bukan sesajeee gedik nak buat-2 busy. Maaf semua.
Belog ni pun bakal di tinggalkan buat sementara. Sementara tuh pun tak tahu bila penghujungnya :(
Tepat pukul 9.30 pagi pada 2 jan 2012, aku bakal menjadi salah seorang daripada wirawati PLKN. Konon. Cehh belum lagi, baru nak pegi.

Berat hati nak pegi sebenar benarnya. Tapi, aku tak rela nak menangguh-2. Cisss mengapa mesti akuuuuuuu? Okai lahh wasalam.

No comments: