13 Disember 2011


Assalamualaikum Wbt.

  
K, motif sesajaaaaaaa

Wahh, saat ini budak-2 yang sebaya dengan aku, yang ambik paper Pendidikan Al-quran & As-sunnah, mesti sudah prepare awal-2 mau ber-perang besok. Sedangkan aku? nahh lihat sendiri betapa laju menaip entri ni di blog. Jgn lah ingat aku tak blaja langsung. Tipuuu lah kalau takda buka buku. Aku pun ada keinginan nak berjaya serta lulus cemerlang dalam SPM. Fuhh ayat tak boleh belah. Tengok pipi dah montel semacam. Ni gara-2 jadual SPM yang banyak kosong ah. #Hee

K tadi terbaca status husband Kak EmaRahmah, pasal PQS ni lahh. Siap printscreen lagi.


Nampak tak? Ingat subjek ambik just nak get A+ in SPM je? InshaAllah, ia berguna untuk masa akan datang. Aku tak lah pandai sepandai pandai tupai melompat. Tapi, inshaAllah dengan ilmu yang aku perolehi hari ini, berguna pada masa akan datang.

Cecehh, besok paper start jam 2.00 petang. Tapi, di-jemput datang untuk menyerahkan harta benda sekolah pada jam 9.00 pagi. Sure aku merayau keliling sekolah. Terlast lah kata kan. Tahun depan rasa lah sekolah dalam hutan. Muahaha!

Btw, aku rindu ya amat dengan Ibu, adik-adik yang lain. Tak sabar nak jumpa dorang. Baiklah, entri  saya #saya?. berhenti di sini untuk memberi laluan kepada saya mengkaji buku PQS. Akhiru kalam, buat adik-2 yang bakal menduduki SPM tahun depan belajar lah sampai pandai. Eh? hiraukan


1 comment:

Anonymous said...

good luckk :D