Tak lama lagi~




Assalamualaikum Wbt.
Bah, amacam korang semua? Okai sihat? Alhamdulillah~
Jarang dah meng-entri. Spm tak lepas lagi. Satu je paper yang tinggal.
Mesti budak-budak lain dah abis paper kan? Untunglahh. Aku rasa nak lama-lama kan dan panjang-panjang kan je masa Spm ni. Bukan apa, lepas ni dah sehaluan ngan kawan-2 yang lain =w=' 
Dan aku? macam biasa lah, teruskan Stam dan dot dot dot. Apa sengih-2? Kau pkir dot dot dot tu yang dot dot dot tu ek? Wahahah~ Takda lah. Lepas Spm ni, aku terus pegi PLKN . 

Hati berat juga nak pegi. Iyalah, 3-minggu pisah dengan ibu & adik-2 dah macam gila meroyan. Belum campur pisah ngan ayah lagi ni. Tolak campur bahagi pisah ngan Fyfy&Neo, Nyawa-2 sekalian dan dan dan.......... Ahh lupa kan! Lagipun, sudah semestinya, aku agak ketinggalan pelajaran nanti. Tapi, hati gatal juga mau pegi PLKN! Ishhh, masih belum terlambatkan jika aku batalkan?

Pendapat pls?tanya orang sekeliling, rata-rata menjawab 'pegi jalaaa...' 

Err tapi Stam?
'kau kan #hebat.. aku sure kau boleh tangkap balik pelajaran tu'

Aamiin.. Hebat? Moga Allah makbulkan kata-kata tuu.

Okai, gambar di-atas tuh gambar dengan bestieee aku. Muka macam adik-adik tingkatan3 kan?
Jgn nak berangan! =w='


Last but not least, amacam #muka baru belog-cokelat ni? okai dak?



No comments: