Okay, selamat tinggal sekolah.

Assalamaualaikum Wbt.
Errrrr, hai helloooo mellow semua. Saya budak baru di sini. Muahahah. Yalaa, lama suda tak meng-entri kan. Busy seketika. Memberi peluang kepada STAM untuk bermanja manja dengan diri. Alhamdulillah, sudah selesai segalannya. Memikul tanggungjawab as as pelajar sekolah menengah almost selesai. Sedar tak sedar, enam tahun sudah saya bersekolah di situ. Segala penat dan lelah selama ni, di harap berbaloi. InshaAllah, Aamiin~

Sedih?
Hahaha. Tidak sama sekali. Gembira dapat menamatkan zaman persekolahan dengan jayanya. Syukran Ya Khaliq! Tanpa ada sekatan & masalah saya meninggalkan sekolah. Cuma perasaan rindu pada adik-adik sedorm sahaja. Rindu gelak-gelak dgn diorang. Buat nakal dgn diorang. Pokoknya, semualah aktiviti yang bermoral & tidak bermoral. Semuanya di rindui.

Last nite, on call dengan diorang. Hahaha. Saya? Just gelak ja. Diorang yang menangis sakan. Wakakaka. Diorang menangis pasal surat yang saya tinggalkan untuk diorang di dalam locker. Isi surat tu takde lah tangkap leleh sangat. Cuma ada beberapa bait lagu di situ kali yang buat mereka sedih.

"Lagu ini yang terakhir aku sajikan, kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan. Jga diri, jgn mkn hati. Yang patahkan tumbuh, yang hilang kan berganti. Bilik dah ku kemas, katil dah ku rapi..."
 Muahahah. Tetiba plak diorang nangis. Kejam kan? Lepas je on call dengan diorang.
Tetiba dapat text yang mungkin bleh buat saya tersentuh. Tersntuh wokeeeey! Bukan nangis *EGO*


Text msg ni dari dua individu yang berbeza. Syukur masih di ingati. 

Flashback sikit : Sebenarnya, saya bukan lah sebilik dengan diorang. Tapi bila jadi pen-stay bilik yang amatur, lama-lama dah jadi tegar. Lagi2 bila diorang budak2 ni pelawa pindah kat bilik diorang. Hmmmm apa lagi. Angkut semua barang. Hahaha

Okay lah, kehadapan penama berikut : Ain latiff, xenajiha, schapijo, saffa, una, syaza, nor, qem & aini. Ukhuwah kita takkan stop di sini ya? Sampai bila2 takkan lupa ni. Pham? Jgn nakal2. Nda apa juga kalau nakal. Kakak tau kamu pandai2 semua. Lagi satu, jga c aini baik2. Cmna kakak & dyra jaga time kami di sana. Kamu pn jn mudag tpngaruh dgn prngai tdak brmoral d sana ya. Tau lah sekolah kita dalam bakau. Jgn juga jadi 'monyet'. Hahaha. Okay, ini last. jaga diri, solat tiang agama, jaga maruah, jaga iman. Jgn mudah terikut-ikut ahhhh jihah! awas kamu. K lah bai.



No comments: