Muet.

Assalamualaikum Wbt.
Dah lama tak update blog. Yelaa, kalau update pon belum tentu ada yang nak baca kan. Mood nak meng-hapdet pon takda. Sejak jadi *pengasuh* adik sendiri kat rumah ni, memang busy. Kejap masak, kejap kemas rumah, kejap online. Ehhh? Hari ni result Sijil Menengah Ugama & Sijil Rendah Ugama released! Dengar2 ramai juga mumtaz! Tahniahhh! Adik aku pun onee of them. Mumtaz? Dia ambik SRU lah. Tak tau lagi cane. Petang ni result released officially. Aku pula? Menunggu exam MUET sabtu ni. Fwhhhh~
Aku just risau bab listening, muahahaha. Telinga aku ni kekadang bermasalah juga.


Ni jadual muet tu. Tak nampak? Alaaa, maaf. Ni slip je. Kat slip tu ada juga jadual dia. Nervous sangat. Mana taknya, dah 18 tahun di besarkan di malaysia. Lain lah kat amerika sana. Hahaha. Alasan je lebih. 

Ada sesiapa yang ada tips untuk Muet ni? Meh lah kongsi-kongsi. Kat sini, takpun bleh follow kat twitter saya. Hee~ Bukan promote kay! Tak salahkan kongsi-kongsi ilmu & pengalaman.
Sampai sini saja~ Wslm!

Demam lagi :/ MasyaAllah!

No comments: