Sepuluh sebelas doblas.


Assalamualaikum Wbt.


Ni konon konon study lah ni.


Alhamdulillah. Selesai juga Muet hari ni. Even ada dua tiga empat perkara yang buat saya tak puas hati. Huh! Pendam je lah. Penat juga lah hari ni. Tak tau penat sebab pe. Sebab dok kerah otak kot. Sikit banyak cerita tentang tadi ek, walaupun ada benda yang tak berapa nak suka jadi, takpa lah. Go on saja. Pe boleh buat. As a student, terimaaaaaa saja lah. Urghh! Siyes essay tadi cam gempak tajuk dia. Hebat kot. 'Women make better leader than man'. Gahah! Saya suka tajuk begini. Hee,




Okay, tadi juga pi check in then ambik boarding pass kat airport. Maka besok berangkatlah tiga beradik yang cun saja ke kuala lumpur. Tiap hjg tahun sure balik sana. Tmpat ayah kan. Kali ni, just saya & dua orang adik saya saja yang balik dulu. Ibu & adik bongsu menyusul kemudian. Angah pula selepas SPM bersama ayah. Baiklah, sampai sini saja. Saya penat sangat. Keep reading, keep supporting me. Wassalam~


"sepuluh sebelas doblas ni aceli tarikh hari ni" Kbai


Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: