Ni entri sedih.

Assalamualaikum Wbt.

So, amacam cuti? Planning apa? Or duduk rumah je? Hmmm. Saya macam biasa lah. Sentiasa begini. Heh
Bosan kan? Yap, akal out of idea nak tulis entri. Jarang dah idea. Just blogwalking kat blog orang lain. Baca entri mereka yang best best. Untung mereka banyak idea dan orang nak baca. Heh. Yah, almost saya baca kat blog mereka pasal *Gaza* *Pray For Gaza* Sedihkan bila dapat tahu nasib umat kita yang kurang bernasib baik disana. Sedangkan kita disini, bahagia. Disamping mak ayah. Tak tertahan rasanya hati bila setiap kali login Fb mahupun twitter ada je khabar beserta gambar gambar mangsa keganasan rejim zionist dipaparkan. Sadis. Ya Allah, kau tabahkan lah hati mereka! Kejam sungguh yahudi ni kan. Takpe, kuasa Allah lagi hebat. Tunggu sahaja pembalasan. Eh, bukan ni sebenarnya saya nak tulis. Banyak lagi. Tapi tak tahu nak bentangkan satu satu. Okay, 20/11 bersamaan hari selasa tak silap saya. Hamster saya mati. Baiklah, ni nampak mengarutkan nak btahu kat belog bagai. Sedeyhhh tak terhingga lah. Baru je 2minggu tinggal kan dia. Imiss you fyfy :'(

405057_526652664013542_543592709_n_large

Dia tersangatlah chomel. Beberapa minggu sebelum dia nak mati tu, dia suka buat aksi stunt kat dalam sangkar. Terhibur lah tengok dia dan 20/11 tu ibu call saya sambil nangis btahu dia tinggalkan kitaorang. Fyfyyyyyyy :"(

Baiklah, sampai disini sahaja. Salam jumaat semua!

Oh sebelum terlupa,

188566_513517298666624_1585434532_n_large

Pray for gaza!

No comments: