Bisnes tudung? InshaAllah~

Assalamualaikum wbt, kamu kamu dan kamu semua! Selaamat berhujung minggu ;) Malam ni malaysia vs thailand kan? Siapa menang agaknya? Sama sama kita doakan harimau muda memperolehi kemenangan k? Aamiin~

Ramai sangat kat fesbuk saya tengok dok buat jual online kan? Yelaa, skg orang main order je. Dok kat umah pon bleh dapat. InshaAllah, tahun depan saya pon nak buat cmtu juga. Nak buat kecik2 dulu. Yelaa, modal from ibu & ayah kan. Saya cuba dulu :) Sementara tunggu nak sambung belajar ni, saya rasa nak jual tudung bawal labuh. Dah dpt supplier. Alhamdulillah. Baru discuss sikit sikit. InshaAllah, nanti saya jual lah. Masih tak confirm lagi.


Ni salah satu contoh. Bidang 50'. Bawal labuh polka dot.


Yang ni plak dua tone. 50' juga.

Dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak darinya.” [TMQ An-Nur (24):31].
So, budak budak hostel saya, tungguuuuu k~ Heheh 

2 comments:

Sabrina Fendi said...

untunglah dah niaga. insyaAllah aku pun mau niaga next year ;)

FatinCokelat ♥ said...

Doakan je. tak psti lagi ni. hee