Dia boy-friend okay.


Assalamualaikum Wbt.
Fuhh fuhh tiup habuk sikit. Lama juga kan tak meng-entri. Almost 2/3 weeks juga. 
Biasalah, keadaan tidak mengizinkan. Ihiii. Ni pun baru dapat online semula. Sian saya :/ Tadi online, check fesbuk, twitter bgai. Agak teruja juga bila check fb td bila dapat tag dari seorang bf. Kiteorang dah lama juga tak bertegur atas kesalah fahaman kot. Alaaa, biasalah tu. Dedua ego. Hee. Dia ni K-pop\er/ pastu suka buat cover kat youtube. Teruja juga lah bila dia start tegur saya kat fb. Kalau tak, mana-nya saya nak tegur dia dulu. Hee. Kali ni dia buat malay cover untuk lagu Missing You by G-dragon. Bolehhh lah. Takde ah hebat mana pon. Wahahah. Asif kawan. 


Ni capture post tadi :)


Taraaaa. Ini dia.

Btw, dia kawan saya since form one lagi. Bf lelaki yang saya pernah ada serasa saya lah. Saya kalau memang payah sikit nak bertegur ngan lelaki. SIYES! hee. 

P/s : Bf disini bermaksud best-friend. Tehee, diharap kesalah fahaman tidak timbul disini. Dia juga bff till jannah. InshaAllah ~ 


No comments: