For Sale.

Assalamualaikum Wbt.


Saya semenjak dok umah ni, takde mende nak update blog. Yelaaa, setiap hari kena buat benda yang sama ja. Haih bosan. Semalam masa geledah almari, jumpa banyak tudung, shawl and others benda yang saya tak pernah pakai/jarang pakai/ dan tak pakai lagi. Sayaaaang memang sayang. Membazir je beli. Better saya jual balik. Try market kan.




Rm25
Fit to size s-m


Rm30


Rm8/each


Yang sebelah kiri tu shawl halfmoon. Saya tak pena pakai lagi. Still in good condition ah. Yang shawl tu rm25. Tudung bawal semua Rm8/each


Rm8/each


Yang kaler hitam ni rm10. Dia ni cam labuh sikit. Tak cm shawl lain. Shawl satin pink ni pun tak pernah pakai. Rm15

So, kalau ada yang nak, just leave comment je k. Jangan risau, semua masih okay lagi. 
Saya tak kan jual barang yang memudaratkan. Hewhew


No comments: