Oh, 2013.

Assalamualaikum Wbt.

Salam jumaat kalian kalian semua.

Ni first entri untuk tahun 2013 saya. Siapa kesah? Muahaha.
Uolls kesah? Huhuh. Yelaaa, this year saya nda lagi bergelar pelajar sekolah. Haih, umur pun meningkat. Nda dapat sudah main kejar-kejar, main masak masak ahhh semualah yang berkenaan zaman budak budak dulu. Yelaa, bayangkan kalau join budak budak mesti orang kata 'ehhh dah besar pun nak lari lari lagi. Tak malu' Huhuhu kesian di situ. But Im still rasa masih kanak kanak ribena lagi. Yelaaa, saya masih di bawah jagaan ibu & ayah. So, masih kanak kanak lagi. Kanak kanak muda ^^ 

Banyak perbezaan bagi saya untuk tahun 2013 ni. Belum pun sebulan kita meninggalkan tahun 2012, tapi saya telah berjaya membawa perubahan besar dalam diri saya. Heyya, zaman sekolah dulu selimmmm je. Tak payah pegi slim world diet ke apa. Now, lemak sini sana. Okay, saya bahagia -,-' Wuwuwuwuwu.

"Haaa, biar betul kau debab?" 
"Cmne nak gemukkan badan?"
"ehh tak percayaaalaaaaah"

Apa masalah korang ni? Isk isk isk


Alaaa lupa nak rotate lah pula. Sengetkan kepala lah kay.
Yang depan sekali tu, slim kan? Ni zaman zaman PLKN 2012 ni.


See? Hmmm




No comments: