29 days- left.

Assalamualaikum Wbt.

29 hari lagi. Kenapa dengan 29 hari lagi? ada apa? Kenapa kenapa kenapa.

 Lepas ni, aku jauh dari diorang. Jauh dari Kk, jauh dari semua. Aceceh. Cuma kali ni aku tak berseorang. Kerana, ada angah menemani. Seriously, umur 19 tahun tapi tak pandai berdikari lagi. Hahaha. Cuba lepaskan kat kk sorang sorang, confirm rasa kekok. Mana taknya, aku jalan mana pernah sendiri. Even dah rasa pengalaman 3 bulan kat PLKN dulu. Lepas tu sambung lagi setahun lebih kat SMAI TOH PUAN HJH RAHMAH. Aku bjauhan dengan family seminggu pun tak boleh. Nasib kali ni ada angah. Wuwuwu

Kali ni aku dapat tawaran ke IIUC. As known as ; INTERNATIONAL ISLAMIC COLLEGE 
Aku dapat course Diploma In Contemporary Islamic Sciences. Ni tawaran ketiga aku untuk tahun ni. Tawaran yang lalu dalam course syariah law dan yang satu lagi tu kewangan syariah. Aku memang minat keduanya. Tapi, surat IIUC sampai dulu. Aku tak boleh nak buat apa lah. Tiket kapal terbang dah booked. Dah try cakap kat ibu dan hasilnya... TRY & ERROR

"Tak pyh nak mengada ngada. Nak masuk mana satu sebenarnya? Kejap itu kejap ini.."

Diam dan patuh. Ada hikmah sebaliknya kan?


Here I come. Inshaa Allah, Segalanya bermula di sini. Mohon doa dan semangat dari kalian.


No comments: