Kembali bertugas.


Assalamualaikum Wbt.

Lamaaaaaaaa sangat 'ber-cuti' dari berblog ni kan. Elehhh apa diorang kesah. Yelaaa, mana taknya, sibuk urus diri sendiri, kucing lagi, kemas rumah lagi, futher study lagi, online selling lagi. Eh?
Acececehhh nak promot lettew. Takde lah sibuk bagai sebenarnya. Tapi tapi, masa untuk update blog kureng sikit. Lagipun idea takde. Yelaaa, mana taknya. Duduk kat ghumah je. Rutin almost hari hari sama. Nak buat cerita yang sama kang orang tak makin tak baca blog aku ni. Kesian

Haa.. Sedar tak sedar dah dalam bulan mei dah kan? Subhanallah, cepat sangat masa berlalu. Next month, pegang status student lah aku lagi. Acecehh. Sebenarnya kan, semenjak aku terjebak dengan dunia perniagaan ni, aku mcm malas nak study. Tapi aku fikir balik, dah lah pendapatan tak menentu, boleh ke support hidup aku tahun2 akan datang? Kan? So, aku nekad nak study. Alhamdulillah, dapat tawaran. Tak jauh. Masih dalam malaysia. Hikhikhik

Mana lah tau kan masa study nanti, rezeki tu datang melimpah ruah. Aamiin Ya Allah! Lagipun, ramai apa yang study sambil urus online selling diorang. Kan? Cuma, pandai bahagi masa kot kan.



Lepas ni boleh lah follow kat instagram eh? @fyyxcloset. Pstu kat facebook pun ada page juga. Boleh lah like @fyy's closet. Taknak follow/like pun takpe. Hehehe nak cuci mata je pon boleh. Tak kisah.

No comments: